loading...

tehranservic

تعمیر پکیج ایران رادیاتور با کمترین هزینه و قطعات یدکی اصلی با ضمانت فقط با متخصصان تهران سرویس ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در تهران

بازدید : 100
جمعه 3 بهمن 1399 زمان : 14:58

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور سرویس پکیج ایران رادیاتو در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج ایران رادیاتور شما را برطرف کنند.
تولید محصولات ایران رادیاتور در انواع دیواری و زمینی از سال 1383 آغاز گردید.
تعمیرات محصولات شرکت ایران رادیاتور در انواع مختلف گازی، دیواری و زمینی به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید
برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ابتدا لازم است تا شما با مدل های مختلف این برند آشنا شوید

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

انواع مدل‌های مختلف پکیج ایران رادیاتور

در این بخش می‌خواهیم شما را با انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور و نحوه عیب یابی آن‌ها آشنا کنیم.
پکیج‌های ایران رادیاتور انواع مختلفی دارند که به صورت کلی به شش دسته متفاوت تقسیم می‌شوند:
1. مدل E
2. مدل M
3. مدل K
4. مدل L
5. مدل ocE
6. مدل BM

نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

به طور کلی قبل از فراگیری آموزش تعمیر پکیج باید روش روشن کردن پکیج را یاد بگیرید .
برای روشن کردن پکیج دیواری قبل از هر کاری میبایست فشار بار پکیج را تنظیم کنید . فشار بار پکیج از روی درجه ای که روی پانل پکیج قرار گرفته مشخص میشود . عقربه گیج فشار پکیج در زمان استفاده باید روی 1/5 بار باشد . اگر قبل از روشن کردن پکیج متوجه شدید عقربه فشار بار کمتر از یک بار میباشد باید حتما نسبت به بالا بردن فشار بار اقدام نمایید . برای این منظور باید شیر پرکن را که در زیر پکیج قرار گرفته است و دارای ولوم مشکی و یا آبی رنگ میباشد را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و منتظر باشید هر زمان عقربه فشار بار روی 1/5 رسید شیر پرکن را کامل ببندید . بعد از این کار ابتدا دقت کنید تمامی شیرهای زیر پکیج باز باشند (یعنی دسته شیرها در امتداد شیر باشد) و سپس برای اینکه مطمئن شوید رادیاتورها گرم میشوند از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور اطمینان حاصل کنید.
در گام بعدی برای اطمینان از گرمای یکنواخت رادیاتورها و قبل از روشن کردن پکیج اقدام به هواگیری کلیه رادیاتورها نموده و همچنین اگر اولین سالی است که از رادیاتور استفاده میکنید مطمئن شوید شیر پایین رادیاتور باز باشد (شیر پایین رادیاتور و یا به عبارتی شیر برگشت رادیاتور با آچار آلن باز میشود)
بعد از هواگیری از کلیه رادیاتورها به طور قطع فشار بار دوباره کم خواهد شد که مجددا به روش گفته شده اقدام به تنظیم فشار روی 1/5 بار نمایید .
سپس اقدام به روشن کردن پکیج نمایید و درجه گرمای آبگرم و رادیاتور را روی متوسط قرار دهید .
اگر اولین راه اندازی پکیج باشد ممکن است که لوله گاز هوا داشته باشد و لازم باشد چند بار دکمه ریست را فشار دهید تا هوای داخل لوله تخلیه شود .لازم به ذکر است عمل ریست در پکیج دیجیتال ایران رادیاتور با چرخاندن ولوم اصلی و قرار دادن آن روی حرف R و سپس OFF صورت میگیرد.

مشکلات رایج در پکیج دیواری ایران رادیاتور و ارائه راه حل جهت تعمیر آن

مشکل روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری ایران رادیاتور

در ابتدا برای تعمیر این مشکل در پکیج دیواری ایران رادیاتور کلید روشن و خاموش پکیج را روی شماره 1 قرار دهید اگر چراغ سبز روشن شد که مشکل برطرف شده است در غیر این صورت ممکن است مشکل از :
1) قطع پریز برق باشد 2) مشکل از فیوز باشد 3)مشکل از برد الکترونیک باشد.
در بعضی موارد ممکن است مشکل از قطع بودن پریز یا محافظ برق که برای پکیج گذاشتید باشد که با یک تعویض محافظ یا پریز مشکل برطرف می شود.
در بسیاری از مواقع ممکن است مشکل از فیوز پکیج باشد که با یک فاز متر با رعایت نکات ایمنی می توان قطعی آن را تشخیص داد و اگر جریان برق تا فیوز برد جاری باشد و بعد از آن قطع شود باید فیوز برد تعویض گردد
در بیشتر مواقع برد الکترونیک پکیج بر اثر نوسان برق می سوزد که باید برد الکترونیک تعویض گردد.
اگر تمام این موارد انجام گردید می توانید توسط دکمه ریست پکیج دیواری خود را کلیک کنید و اگر باز هم دکمه قرمز روشن بود باید به کدهای خطا رجوع کنید و مشکل را جهت تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور برطرف کنید.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور

مشکل ترموستات در پکیج دیواری ایران رادیاتور
اولین قدم بررسی ترموستات است. اگر در سراسر خانه یک سیستم مرکزی با چندین ترموستات وجود دارد ، اول به قسمت مرکزی بروید.اطمینان حاصل کنید که دمای دستگاه بالاتر از دمای واقعی اتاق را نشان می دهد. اگر این یک مدل دیجیتالی نیست ، باید اطمینان حاصل کنید که سطح گرما بیشتر از دمای اتاق است در غیر این صورت ترموستات باید عوض شود. از این مرحله به بعد مشکلات کمی تخصصی تر می شود و اگر دوره ای همانند دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری گذرانده باشید می توانید این مشکلات را درک کنید و آن ها را برطرف نمایید

مشکل فشار در پکیج دیواری ایران رادیاتور

الف.آبریزش و نشتی آب وجود دارد
اگر نشتی آب حتی خیلی کم هم باشد باعث ایجاد افت فشار می شود. پس بهتر است نشتی هر چقدر کم را هم پیگیری کنیم.
ب. سوراخ بودن مبدل حرارتی
بیشتر پکیج های تک مبدل به این مشکل برمی خورند که باعث افت و یا افزایش فشار می شوند. این مشکل برای پکیج های دو مبدل کم پیش می آید.
ج.شیر پر کن پکیج باز باشد
گاهی اتفاق می افتد که زمان تنظیم فشار، شیر پر کن آن باز می ماند که خود باعث افت فشار می شود.
د.شیر پر کن خراب است
در این شرایط حتی اگر شیر پر کن بسته هم باشد اما چون خراب است موجب افت فشار می شود.
در تعمیر پکیج برای اینکه دستگاه پکیج دیواری دچار آسیب بیشتری نشود سعی کنید سرویس دوره ای و سالیانه دستگاه خود را به موقع انجام دهید .تا دستگاه شما دچار آسیب بیشتری شود و هم هزینه کمتری برای سرویس دستگاه پرداخت نمایید.
ه.اگر عمر استفاده از پکیج از سه سال بیشتر می باشد، پایین آمدن فشار فرآیندی طبیعی می باشد.
البته این بازه زمانی بصورت تقریبی تخمین زده شده است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. افت فشار پکیج دیواری بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتد
در تعمیر پکیج علت افت فشار پکیج (آبگرمکن دیواری) خالی بودن باد تیوپ داخل پکیج است.
در ابتدا باید بدانیم افت فشار پکیج دیواری به مقدار نیم بار در طول سه هفته ایراد محسوب نمی شود به حساب و می تواند از نحوه کارکرد و نوع و مدل پکیج دیواری باشد زمانی که این افت فشار و پایین آمدن بار به نزدیکی صفر کمتر از دو هفته باشد نشانه خرابی در سیستم و عیب در عملکرد دستگاه است.

علت روشن نشدن مشعل پکیج ایران رادیاتور

عوامل گوناگونی ممکن است باعث روشن نشدن مشعل پکیج شود. خراب شدن جرقه زن، میله یون پکیج، خراب شدن برد پکیج، گرفتگی در شیر کنترل گاز پکیج، نبودن برق داخل پکیج، همگی از عوامل تاثیر گذار بر روشن نشدن شعله پکیج هستند. جهت تعمیر این مشکل در پکیج دیواری ایران رادیاتور این موارد را چک کنید.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در راستا مشکل از کار افتادن پمپ

در این مرحله دست خود را روی پکیج بگذارید و مطمئن شوید که پمپ کار می کند یا خیر اگر پمپ کار نکند دستگاه فشار زیادی را تحمل می کند و صدای وحشتناکی از دستگاه می آید که ممکن است مشکل از کثیف بودن پروانه فن و یا منبع تغذیه و یا خرابی روتور پمپ یا مشکل از رسوب مبدل یا تراز دستگاه باشد. برای تعمیر پمپ باید هیدرولیک را از دستگاه جدا نمود و روتور را تمیز کرد.

مشکل فن پکیج دیواری ایران رادیاتور

این مشکل معمولا با ارورهای با کد 706040 یا 806040 پدیدار می شود.در این صورت باید آب مصرفی چک شود. اگر شیر آب گرم را باز کردید و شعله پکیج تغییر نور می داد در اصطلاح می گویند پکیج بازی نور داشت، میکرو سوئیچ آن خراب است و یا ممکن است میزان آبی که دستگاه از پکیج می گیرد کم باشد و یا باز هم ممکن است برد الکترونیک خراب باشد.و اگر همه این ها چک شد و باز هم چراغ شعله روشن شود ممکن است مشکل مبدل رسوب داشته باشد که باز هم ارور E81 پدیدار می شود که باید رسوب مبدل ها گرفته شود.
برای برطرف کردن این ارور، دستگاه نیاز به اسید پاشی دارد که شستشو دستگاه با اسید کار بسیار پر خطری است پس بهتر است با اسید های ضعیف مثل جوهر نمک کار کرد تا بعد از رسوب زدایی توسط اسید مشکل این ارور برطرف گردد.

علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور

برای دانستن علت خاموش شدن پکیج مهمترین موضوع مشاهده کد خطای پکیج میباشد ولی معمولا به شرح زیر است :
کمبود فشار بار پکیج
قطع بودن گاز ورودي پکیج
معیوب بودن فلوسویچ و یا فلومتر در مواردی که رادیاتور گرم باشد
وجود اشکال در برد کنترل
جام بودن و یا سوختن پمپ سیرکولاسیون
وجود اشکال در قسمت پرشر و فن
وجود اشکال در سیستم جرقه و تشخیص شعله
بسته بودن شیرهای رفت و برگشت و یا کثیف بودن توری صافی برگشت در شرایطی که آبگرم هست
علت روشن و خاموش شدن مداوم پکیج :

دلایل اصلی خاموش و روشن شدن مکرر پکیج به شرح زیر است

ممکنه فشار گاز تنظیم نباشه – زیاد بودن شعله کوتاه
در مواردی عدم تامین اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق باعث این مشکل می‌شود (ابتدا دودکش را جدا کرده و مسیر آن را چک کنید – اگر فلنچ دودکش هنوز باز نشده آن را باز کنید – پرشر هوا را دوشیلنگه کنید)
عدم تنظیم فاصله استاندارد میله یون تشخیص شعله تا برنر (3 تا 5 میلیمتر) و یا کثیف بودن یون و برنر
رسوب داشتن مبدل ثانویه (دلیل اصلی)
رسوب داشتن فنر سوپاپ بای پاس
خرابی فلوسویچ و یا فلومتر در مواردی
آشنایی با برخی از ارورها جهت تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور
در بخش ارور پکیج های ایران رادیاتور به طور کامل به ارورهای این دستگاه پرداخته شده است.
تهران سرویس رائه دهنده تمامی خدمات پکیج از جمله نصب پکیج , تعمیر پکیج و سرویس پکیج در سراسر تهران به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران با ضمانت 180 روزه.
تعمیر پکیج ایران رادیاتور با کمترین هزینه و قطعات یدکی اصلی با ضمانت فقط با متخصصان تهران سرویس ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در تهران

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 1627
  • بازدید کلی : 24032
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی